دولت عشق
دولت عشق
سیاسی-اقتصادی -اجتماعی

حسني مبارك، نماد عقلانيت!

 

در پي محاكمه ناعادلانه! حسني مبارك، جمعي از مردم تندرو مصر كه همواره به بزرگان بي‌احترامي مي‌كنند دست به برپايي تجمعات غيرقانوني! زدند.
اين گروه تندرو كه متأسفانه اكثريت مردم مصر را شامل مي‌شوند، خواستار اجراي حكم ناعادلانه! اعدام براي مبارك شدند. در اين حال رئيس سابق استخبارات مصر كه از چهره‌هاي دلسوز! معتدل! و حامي مردم است، اعلام كرد: حسني مبارك طي يك سوءتفاهم و كدورت ناچيز حدود چند ميليون تندرو را در مصر به قتل رساند و اكنون پشيمان بوده و بايد زمينه بازگشت وي به حاكميت فراهم شود.
همچنين فرزندان مبارك كه مانند آقازاده‌هاي ساير نقاط دنيا از مصونيت قانوني! برخوردارند اعلام كردند بايد از تجربه بزرگان مصر و همه جناح‌هاي سياسي در اداره كشور استفاده شود و نمي‌توان مصر را با يك جناح و تفكر اداره كرد!
مبارك نيز از زندان پيام داد: من با شيوه عقلاني خود چندين ميليون مصري غيرعقلاني را سرجايشان نشاندم و همواره مخالف تندروي بودم! بايد به رأي مردم احترام گذاشته شود و به همين خاطر در طول 30 سال كليه منتخبان واقعي ملت را با احترام و عزت راهي زندان كردم. يك نماينده مجلس مصر ضمن فحاشي به اخوان المسلمين اعلام كرد: هم مبارك مقصر است، هم اخوان المسلمين. مردم مصر مشتي اراذل و اوباش هستند كه متأسفانه به مبارك بي‌احترامي كردند. من مبارك را در چارچوب نظام مصر مي‌دانم و بايد اخوان المسلمين به جرم راه انداختن كاباره و بي‌توجهي به عفاف و حجاب در مصر محاكمه شود. همچنين دختر حسني مبارك كه ديروز از كاخ ويلايي‌شان راهي مناطق محروم قاهره شده بود تا قهوه عربي بنوشد دستگير شد. ضمناً چند تن از دلسوزان حامي مبارك كه بعد از
30‌سال حالا دلشون براي ارزش‌هاي
نظام‌مصر مي‌سوزه، از انحرافات شديد اخوان‌المسلمين اعلام نگراني كرده و خواستار بازگشت عقلانيت! به اداره كشور شدند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:دانشگاه ازاد -رفسنجانی, توسط محمد